Boys will be boys

Ja, alla dessa olika varianter. Hur ska man veta vilken typ man vill ha? Jag hittar tydligen bara sluskar, eller geekks, självupptagna, dumma i huvudet, svartsjuka eller en mix av alla dessa. Jag är inte så bra på att hitta rätt. Jag brukade ha tur, iallafall på liseberg, vann alltid grejer där, de stora grejerna också. Men det ser ut som att även turen också har försvunnit. Det närmaste jag kommer tur om dagarna är att jag ska hinna med bussen varje dag (krävs faktist en hel del tur ändå) och att inte min monsterhund bamse ska ha ätit upp min skor. Yey, lucky me. 

 Hursomhelst så pojkar, jag tror nog inte riktigt att det finns någon bra för mig. Det är inte det att jag är kräsen, fast jo det också, men när det väl händer något så blir de alltid så annorlunda, typ gör till sig och det ger verkligen avskykänslor, speciellt om de försöker massa som de inte kan och så blir det fel och inte alls kul eller nått. Nä, sånt gillar vi inte.
 Just nu känner jag mig lite av en geek, men jag bara ser alla som har sina män och pojkar hela tiden, 24/7! Jag tänker mig borde man ha en som är helt tvärtemot en själv, eller en som är typ likadan. (Nu snackar jag om själva sättet.) För om jag är askorkad och han är värsta snilleponken så kommer vi ju inte ens kunna snacka med varann utan att börja varje mening med "Ha?" eller om man är aslika så behöver man tillslut inte ens prata eller göra något för att båda ändå tänker likadant. Det är ju sant att man blir som man umgås, så egentligen borde inte ett enda förhållande funka? Fast det beror ju ioförsig hur lång tid den här lille processen tar. Kul om det vore så, för isåfall finns det ingen jävla eva och adam - citerar jag, hatspridaren.
 Varför slutar alltid mina inlägg med att jag är pessimistisk, när jag började detta kände jag mig bara ful, optimistisk och fundersam, men nu hey välkommen jävla pessekärring. Haha, fyfan vad patetisk jag är.


Ska gå och bättra på hjärnan nu innan jag kryper till kojs.Godnatt gott folk!

Kommentarer
Postat av: juliaragnarsson

du är för rolig jennifer, tkr om att läsa din blogg =)



det med förhållande du snacka om.. om man ska vara lika eller olika. Det har jag med funderat på! HAHA (har inte kommit på vilket som är bäst)

2008-12-08 @ 19:36:29
URL: http://juliaaragnarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0