Hemma idag

Måndag, helgen är slut, skolan börjar. Varför är jag hemma idag då? Jag vet inte varför, men jag kunde inte gå till skolan idag. Jag gick upp skolan 6, åt frukost, började må lite illa, men verkligen inte så mycket att jag skulle stannat hemma. Tydligen gjorde jag det ändå. Skolan känns inte bra för tillfället. Jag har alltid vart säker i skolan, fått mina iallafall minst vgbetyg i alla ämnen. Nu klarar jag knappt någonting alls. Har bestämt tid för att byta linje iallafall, men så sa hon i fredags min syv, att jag kanske var tvungen att gå 1:an igen. Vet inte ens hur jag ska reagera på det. Ett till jävla år.. Det går inte.
 Fick iallafall dåligt samvete över skolan, så jag fick ju plugga som en liten blå hela förmiddagen. Kul att man ska behöva tänka på skolan  23/7. Nu bakar jag iallafall lussekatter, eller lussebollar typ. Får aldrig till knorrarna så det blir bara en stor klump. OooOPS! Mina bullar! vänta.. blev nu brända också. Idag får jag inte till något. skulle behöva en kram nu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0