kissekissekatter

Hahaha. Idag har vi fått yttligare påök i familjen. Mamma och lite av barnen följde med hem till partyleffe och hans bondgård. Detta betyder ett ställe fullt med massa massa djur, hästar, typ 20 katter varav hälften är obeskrivligt söta ungar och när man kommer dit kan man inte annat än att komma hem med några stycken heller. För Leif är rena stjärnsäljaren, efter att övertalat mor med en katt så blev det "ta en och få yttligare en på köpet". Så nu springer det runt två till små kattungar i detta huset! Leia och 'namlös' än så länge. De är så multisöta så de finns inte! En helsvart liten sak som börjar kurra så fort som att man ser på honom och så har han sånna där extra tummar också. Och den andra katten är en sån där typisk grå randig med blå ögon! Galet, jag bara undrar hur detta zoo:et till hem kommer att sluta? :D Jag är bara glad, för jag älskar alla sorters djur!
 Måste gå och mysa lite med dom nu. Får inte glömma min Jr heller, han är tydligen lite avis nu ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0