Kittens are missing!

Förresten! Har en efterlysning, kanske ni kan hjälpa mig!
Undrar ifall någon har sett mina små katter, svart och vita Junior och svarta Sara med en vit fläck på högertassen.
Skulle gärna vilja ha tillbaka dessa om det är någon sniken grannKANT(en kant=katt tant) som behöll dem temporärt.
 Jag är bara en liten oskuldsfull flicka, haha förresten mina klasskompisar tycker jag att ser ut som en ideal liten eskimå, en dansk kines. haha!
 Men åter till ämnet, mina små kattungar är ute i detta kalla vintervärder. Borta sen igår. Börjar bli riktigt orolig över att de har.. jag kan knappt skriva det. Men uppätna av den lilla fittRÄV eller varg, jag vet inte vilket. Men den här lilla oranga jäveln har snart ätit upp isåfall 4 av mina katter! Förstår ni hur jag känner. Först Pika, sen Melvins Filippa och nu kanske Junior och Sara.
 Hjälp mig finna mina katter innan de blir rävmat! Ps, detta är inte ens ett skämt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0