Lucia - 13 december

Hejsan ni söta där!
Idag försökte jag komma upp med tuppen, men ack, öppnade mina små ögon för 20 minuters sen. Ska åka en sväng till stan, sedan åka till moder min där julbak ska hålla på för fullt, lusse cats, knäck, pepparkakor, allt sånt där överskattat julbak. Senare ikväll är det dags för ännu en klassfest hos Johanna. Lär bli ganska kul det också. Nu ska jag ta adjö av min lilla katt och bege mig till stan. Osminkad också, för allt mitt  smink glömde jag hos mamma. Se upp för mig idag, om ni ser en liten tjej, med hajenpåsar under ögonen, hår som ni skulle kunna utvinna två paket margarin från och de fulaste kläderna jag kunde hitta i garderoben. :) Undra varför jag har skabbat upp mig såpass mycket idag? Eller det kanske är den vanliga morgonskönheten. Jag vet faktist inte. Så todiloo sötisar.. och ha en bra lucia-dag också!  ♥ ♥ ♥



Kommentarer
Postat av: alice

hajen? inga gekås-kassar alltså?

2008-12-13 @ 18:51:00
Postat av: Jennifer

Nej alice, du vet ju vem som har det! kunde ínte skriva det av copywright skäl ;D

2008-12-17 @ 09:42:12
URL: http://bovvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0