bad day, not.

Är fortfarande helt lycklig, min lilla baby är hemma igen. 5 dagar har han vart ifrån sin moder, och färdats några mil. Har myst och busat med han nu! <3
 Annars har dagen varit riktigt bra nu med tanke på incidenten. Skolan, bra. Eller det var ganska kul, har den galnaste klasskompisen jag någonsin träffat på. Hon är "ms anonym" för tillfället. Idag som alla dagar var hon crazy, på engelska lektionen utan lärare slutade det med att typ hela klassrummet vändes uppochner, the crazy chick kom ut hela ansiktet fullt med kukar och "ollad" på. Hela armarna fulla med vår lärare "Christerbilder" i lite erotikupplaga. Det var som att vara tillbaka på grundskolan igen <3
 Slutade tidigt idag, 14.15 så jag joinade omvårdarnas lektion och träffade på både G-Angel/Uncle G, dampus och Luckylukas. De tre musketörerna i Gabbi och Lisas klass. Och inte allra minst Nexh (uttalas Nedge?) så jävla skön typ haha. Deras lektioner var också ganska underhållande. Din mamma skämt hit och dit, interna dissar och sexualkunskap på latin..
 Senare traskade jag och Gabboy ner till stan och Veras, fikade och pratade om lite allt möjligt. <3 Hemma har jag hittat min ena katt som sagt. kan inte sluta säga det! <3 Fast, en Sara katt saknas fortfarande. Strövar i LÄjet någonstans, helsvart med vit framtass. 
 
Kan inte sitta mer vid datorn nu, har missat alla mina serier denna veckan. Både p. break, DH och Grey's. shit.   <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0