Mellandagarna framför;

Jag har kommit fram till en ny konspiration. Lyssna noga nu, för den gynnar oss alla! Nu väntar ju de "heliga mellandagarna" eller som vissa shopaholics kanske kallar det, guds gåva, mellandagsrean. I vilket fall är det ju som sagt dagarna efter jul och dagarna innan nyår. Det betyder att man kan bete sig hur man fan vill de här dagarna.

Jag ska förklara, man behöver inte oroa sig för vad tomtefar ska säga och om man vart en naughty boy eller girl, och stå där helt klapplös för julen har redan vart, och det är ju inte så att tomten kommer tillbaka och bara "ojdå jag ångra mig" och tar de öppnade, använda paketen. Nej.
 Och om man fuckar sig helt  under dessa heliga dagarna, så kommer ändå en clean start om bara några dagar för då är det ett nytt år. Så människor där ute, det är nu på året då man kan leva ut sina hämningar. Denna perioden är den nya fulla sommaren, fast i en aning kallare och kortare variant. Så go for it people, live out your craziest dreams ;)

Så gå ut och ha kul och få inget ogjort! Lycka till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0