Naturfri i 3 veckor.

Så jäkla skönt det ska bli med lov nu! Nästan 3 veckor med julefrid, slappa och umgås med människor, fanny som kommer hit, parta som bara den, och sist ut London. <3 

 Julavslutningen i kyrkan var väl sådär, men jag tänkte att jag var tvungen att gå dit och starta mitt lov officiellt. Så där satt jag, hade tvingat dit stackars sjuka My också för min egen skull. Sen blev det lite fika med en uppdelad klass och lite modelling med Fredrik på H&M. Ganska kul, den tanige lille surfarkillen blev sleezeglamboy och tant Agda. Efter det hämtade Jocke mig i stan och vi åkte och köpte vårt julträd ;) det blev en riktig biffig gran minst sagt. Så första dagen på lovet ska jag starta fetaste julbaket med knäck och kola, pepparkaks hus och pepparkakor.

Sen ikväll är det dags för Area om inte en viss person dumpar mig för lite annat umgänge, dvs lite spontant intimitetsumgänge. I hope not.. Men först av allt ska jag nog ta och titta lite på gossip girl och spela lite guitar hero, har nästan blivit riktigt grym där. Kör snart hard.. Nej inte riktigt än ;)


Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Therese

Hahaha, vem syftar du på då ;)

2008-12-19 @ 17:52:33
URL: http://varbergsthessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0