Påväg

Hej hej. Nyss varit på någon lite innebandy turnering och ska strax kila till alice. Eller kila och kila, borde vart där nu. Egentligen skulle moi också varit med på innebandyn, men jag har visst inte fått den turen med "vänner som ställer upp i vått och torrt" ;D så alla mina "vänner" svek mig..  Fast även jag känner mig lite svinig, det var typ meningen att man skulle betala för att komma in och titta sådär och alla pengar skulle gå till typ fattiga barn osv.. Jag och Elin betalade inget. köpte inget, sponsrade inget. Dom måste ha tänkt fyfan för snåla små fittor om oss..
 Men men nu ska jag bege mig mot landsbygden och Alice. Det lär bli kul, det är ju som sagt Alice vi pratar om ;)

Ha det bra, pyss :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

vi kom 3:a!!!!!!!!!!!!!

2008-12-07 @ 01:23:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0