Äntligen lördag?

Äntligen data igen. Har vart utan nu i flera veckor, det kan seriöst inte vara bra för psyket. Jag menar jag har alltid haft datan som en av mina bästa vänner, man brukade kunna lita på den iallafall. Men så fick den ett breakdown, men nu är han tillbaka och då är jag tillbaka.
 Såå, lovet snart slut , finalen idag ungefär. Tycker allt går lite för snabt nu förtiden. Jag menar det var ett år sen förra halloween, då det var äggkastning på en f. d klasskompis och vi var en konstig mixad grupp som såg allmänt förjävligt utklädda ut och blev sedan jagade av hennes homegang med basebollträ. Ung och dum, nu ett år senare så mycket klokare och äldre. Skulle inte tro det. Jag undrar ifall man ens mognar mer nu. Tänker på de små krypen som hoppar av skolan för att vara utan framtid och bara hänger runt liksom, eller på de här 18åringarna som beteer sig som 40åriga businesskidsen. Vilket föredrar man? Jag skulle nog välja just precis detta stadiet man är i nu. Ungdomsstadiet, skulle vilja vara kvar i detta stadiet länge, länge. Men med den här farten är jag väl sorligt nog 30 innan morgondagen kommer.

Gårdagen var ganska festlös, trodde detta skulle vara en partyhelg men icke. Slutade med att en hemmakväll hos mig, med lite vänner, godis och någon retarded skräckfilm, the hills have eyes. Men ikväll blir det förmodligen lite parrrty någonstans ute på landsbygden. I detta fall inte Läjet. ;) blir säkert kul.
Tror det är dags att pysa nu. Så puss och gay så länge :* Happy halloween förresten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0