God morgon, god morgon!

Härlig lördag morgon. Fick sova ut mina 8 timmar och vaknade helt upprymd och stirrig, var tvungen att gå ut en promenad med hundarna till och med. Igår snackade jag med Therese ganska mycket om att vi vekligen borde dra iväg någonstans och vips så dök gamle London upp med billiga flygbiljetter och allt. Så jag ska inta min bästa smörposition och vänta förbryllt på att min lilla mor ska komma hem från jobbet, så jag kan berätta mina planer. Älskar att åka utomlands och se nya saker, tror att det är det bästa man kan göra faktist! Har dock inte vart i mer än Danmark/Tyskland, på Gran Canaria och Thailand. Men sen Thailand där jag verkligen hade 'the time of my life' så jag är otroligt ressugen. Bara inte mamma fuckar min plan så borde det bli av. Gud vilken härlig morgon det är idag! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0