Idol

Kollar på idol med la familia, eller pausade lite vid datan nu. Har inte riktigt fått stillat mitt databehov denna veckan. Iallafall Johan Palm.. Och tro inte att jag är den som skriker "Omg Johan <3<3<324<5 sötis" och har en bild på han målad i en palm över min säng och drömmer om han, vaknar med ett leende på mina läppar till hans albinoljusa, gubbtunna hår med liknande ansikte. NEJ. jag gillar inte den här grabben. Tycker de brudarna som ger oss tinnitus genom tvn är irriterade, herregud brudar. Vart tog självrespekten vägen? Fast vem är jag att döma. Jag är bara lite tjurig för att jag skulle vart på bio nu istället för att häcka framför idol. -  Twiglight. Tydligen så går inte den i Varberg. Jag menar årets bio, det är väl helt onödigt ifall den ska gå här och tjäna massa pengar. Okej jag är lite aggig just nu. Hoppas Johan åker ut!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0