Lugn fredagkväll

Hej hej, alla ni (2 stycken) som läser min blogg ;)
Hoppas ni trogna läsare mår bra för det gör faktist jag idag. Har vart en lång dag, men sjukt kul de sista timmarna i skolan. Måste bara säga att vissa i klassen är så jävla sköna personer verkligen. Sjuk humor! Vi satt och skulle jobba med grekisk mytologi i biblioteket, om krigsgudar, kärleksgudar m. m, hur ska man veta vilka som har ihop det med varandra. Alla där kör ju på incest, värre än filmen wrong turn blandat med hollywood kändisarna. Hans mamma med hennes bror och deras pappas fru, med barnet till den och blabla. Iallafall så slutade det hela med att den allra galnaste och ultrablonda My joinade bordet och helt plötsligt kom det upp diskussioner om både det ena och det andra, till exempel män med flens till hemoroider till bullfittor. haha oerhört kul iallafall, speciellt när hitler bibliotekarien kommer fram med glasögonen nedragna på nästippen och ger oss fingret, dock inte fuckyou gesten utan mer "ssschh, böckerna är gamla akta deras sköra öron så att deras hörsel förstörs".

Nu sitter jag här i min ensamhet, eller ensam är jag väl inte direkt. Försökt isolera dörren med tejp och kuddar för crazyzoo utanför håller på. Känns riktigt bra att sitta hemma och filosofera med en cola i ena handen och choklad i den andra. Brukar annars få lite smått panik när jag plötsligt inser hey det är fredag och jag har inga planer som helst. Har blivit  lite smått sällskapssjuk på senaste, värre än min hund, Potter. Ylar så fort någon lämnar huset, ibland vid de värsta tillfällena så kan jag till och med vara så desperat att när en telefonförsäljare ringer så försöker jag ha kvar dem i luren genom att låtsas vara den vuxne i huset och intressera mig av vad de säljer. Okej, det var kanske inte egentligen menat att komma ut, hur desperat jag är ibland. Men vad jag ville få sagt var att det känns bra att sitta ensam hemma ikväll och bara ta det lungt, chilla vid datan, kanske snacka med lite bortglömda kontakter på msn, läsa andras bloggar.

Nyss snackade jag med Therese om någon resa som borde ske till sommaren. Vi funderar lite på Turkiet; Antalaya, Bulgarien; Sunny beach, lite Grekland eller Cypern. Inte för att jag tror att det är så många som läser ett sånt här vedevärdigt långt inlägg eller ens hittar in till min blogg, men om ni vet något bra utlands partyställe för ungdomar som mig är det bara att kommentera lite.
 Nu får jag väl involvera mig lite i att hitta ett bra ställe, annars får therese ras på mig. Hon sparar pengar, jag spenderar pengar vad det gäller sparandet till en resa. Så vi ska typ boka en resa snart antar jag. herregud..

Ha en bra fredagkväll iallafall, pusspuss/ J. Bovin


Kommentarer
Postat av: Sture Koriander

Aya Napa är rätt fint.

2008-12-02 @ 15:50:13
URL: http://korresture.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0