Söndag

Dessa söndagar, innebär bara att dränka sig i plugg. Spanskaprov, svenska redovisning och mattematte.
Men man får inte mycket gjort här, det är något med alla varelser som gör att koncentration inte är ett alternativ. Vet inte när mina koncentrationssvårigheter började. Folk tror att jag har ad/hd. Men det stämmer inte. hoppas jag..
 Nu ska jag iallafall åka iväg till min mor och få lite pluggande gjort. Blir nog inte så mycket idag förresten, kom på att det är tv-gudsdagen idag. 5 idag är himmelriket, tror till och med att programmen börjar precis i detta ögonblick. Tv idag är min stora kärlek. <3
Och hörde nyss att det hade snöat i Stockholm idag, kan vi också få ta del av vintern tack.

Ha det bra! Puss /  JB

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0