Trodde jag var Earl..

.. så att karman skulle slå tillbaka, eftersom att jag inte fick min efterlängtade bio. Så skulle iallafall min önskan om Palmen ur Idol gå i uppfyllelse. Det var påväg att hända, Palmen hängde löst. Eufori rusade genom kroppen nästan, men så boom- han stannar! - bröstsmärtor, yrsel och illamående fan. Nej, överflödigt krydd så mycket ogillar jag inte honom. Men nog om Johan.

Just nu sitter jag invirrad i en stor yllefilt och bläddrar i en av alla resekataloger, ett bokstavligen reseförslagsberg, som jag hämtade ut på resebyrå idag. I princip drömmer mig härifrån, fastän jag samtidigt längtar till meterhög snö att slänga mig i. Dubbelmoral javisst. Tänker mig 30-40 gradigt exotiskt ställe, typ Indonesien eller gärna Thailand igen. De vita stränderna, turkosa vattnet, säljarna som bokstavligen tvingar en att köpa deras elefantmattor genom att dra pengen ur handen, dragqueens, thaihoror, bögbarer, till och med de skabbiga byrackorna med 3 ben som springer runt och luktar som fuckfaces. Vilka minnen :) Har fått feta resmanin, tänker hela tiden att jag bara vill resa iväg någonstans, var som helst nästan. Vill bara ha något nytt. Ska i oförsig snart till the Great Britain och the London ;) 


Fick nyss ett samtal från en vän, den stackarn, en stark stackare. Hennes vänner typ 'haschar' tillsammans med alla andra på en fest.  Men hon står emot, eller inte ens står emot. Utan det är bara ett klart "nono". Sånt är diamant. (Hah, vill inte vara så ful och säga "åh guldvärt, o det är guld, blabla")
 Folk tycker att alkohol och droger är same shit, visst det är ju lite samma kategorie. Men ärligt, samma sak, jag skulle inte tro det. Ofta om jag tar en alvedon när jag har ont i huvudet eller esctasytablett, båda kanske är 'medicin', men det är klart som fan att jag får skilda konsekvenser/upplevelser- det är fan inte samma sak, pundare..

Fru predikare har talat. Bäst att gå och lägga sig. Känner för seriös julshopping imorgon, javisst redan.
Som sagt det gäller att vara ute i god tid. + att dom har faktist redan satt upp julbelysning. tycker det är mysigt okej. puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0