Höstlov

Passivjävel. Lungt lov än så länge. Träffat lite gamla goa vänner, fikat, busat, film, stan och så vidare. Inget speciellt, men ändå mysigt. Just nu sitter jag hos "familjen Maggan" och har nyss ätit och hamstrat för flera veckor framöver. Innan det, var jag, mor och en del av M. familjen inne i stan och jag fick en söt klänning av min mor.
Nu ser jag på that's 70s show, haha :D och väntar på att få komma härifrån. Derome, det är lite kusligt, mitt ute i ingenstans. Några kvarter på var sida av en lång väg mot landet ingenstans. Till och med värre än Läjet.

Förresten vet ni vad jag ska göra nu någon dag? - släktforska. ahha, på den här; kultur natt och dag veckan så kan man göra det på biblioteket. Så då hade jag tänkt att ta tillfället i akt att hitta min ofunna släkt på andra sidan jordklotet. Både mammas släkt i Sydkorea och den andra sidan, Finland... haha. Undra vad jag hade hetat om jag hade bott i något av de länderna. PekkaTampoko eller zhang hang. eller  Hang Pekka. Sen har jag även hört att bovin är ett franskt namn, så det är jag kanske fejk fransk också. Jag får ju hela världen under mina fötter, eller kanske en del i mina fötter. 
 Undra vad man ska göra nu i helgen också? Har ju köpt en ny klänning till helgens halloween firande, så nu måste något hända. Någon som ska hitta på något kul?

Adios, näkemiin, Au revoir, auf wiedersehen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0