Ännu en natt a la casa de Teresá.

Och här sitter jag nu i min ensamhet och väntar på att något så kallat trötthet ska komma över mig, men ack. Egentligen borde jag sitta och sluka i mig matten, men det finns väl annat som lockar just nu kanske. Kommer nog aldrig bli den dära typiska naturare hur mycket jag än strävar och jag som skulle satsa på höga mål i livet. Jag kan vara glad ifall jag hamnar i Willys städpatrull resten av mitt liv, för just nu känns det som att natur var lite av ett sned misstag. Det enda positiva är väl att klassen inte är sådär typisk naturig av sig heller, utan rätt rolig ibland, lite galen till och med.

Men nu ligger Therese och snosar och fortsätter att snorar, men jag vet att hon inte riktigt kan komma till sömns försen jag är där brevid henne. !Fijate! haha, att jag och hon dära bruden har umgås helt seriöst 24/7 i snart två veckor. "Vem kommer att överleva till nästa vecka" är veckans kuggfråga. Förmodligen börjar de äkta catfighterna här snart, men än så länge har det vart riktigt nice. Äggfrulle varje morgon, en stor säng, dock delad med henne grr, personlig assistent till matten, eller ja allt egentligen och så har vi blivit lite sådär "jenni och gabbi feeling" över oss. De vill säga; avsluta varandra meningar, tänkar samma udda tankar och börjar prata om dem exakt samtidigt, vet exakt när den andra ska attackera, så att vi anfaller varandra samtidigt, ja helt enkelt Helan och Halvan.
Dock så är hon inte så bra att jag behöver skriva ett helt inlägg bara om henne, för då blir hon så präktigt och överlägsen, så det tar väl slut här antar jag.
 Börjar sakna Gabbi nu lite när jag läser igenom detta också. Min bästa pal, vänner sedan barnsben vid trädgårdslandet. Det är över 13 år nu! Men jag har inte träffat den bruttan på flera veckor känns det som. Behöver lite gabbidrog för tillfället, men får nöja mig med den långe saken i sängen så länge ;)

Good night, sleep tight!

Kommentarer
Postat av: Gabriella

Jag får säga det att jag saknar också det. Men har grymt mycket nu, utan att ljuga! Skola, fotboll och innebandy plus vila är ingen bra kombination! Saknar dig <3

2008-09-30 @ 23:22:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0