söndag

Mitt officiella första blogginlägg. Det trodde jag inte om mig själv, att jag skulle starta en blogg. Ska bli exakt som blondinbella, hon som verkar vara en så söt, smart och framgångsrik tjej. En tjej på 17 snart 70, fylld med botox och intressen pradaväskor och att ta på sig döda djur, lite sött kan man ju tycka.

 Idag är det en äkta höstdag eller kanske äkta sommardag i sverige, det är vilket som. Iallafall är det grått och vått. Än så länge har det inte vart mer än att slö tittat på tv, pratat lite med mina bundsförvanter i livet vilka är therese och fanny just nu och det ständiga försöket med att börja plugga med än så länge har det inte riktigt lyckats. Även min lilla mor kom förbi snabbt imorse och det var kul att se hennes lilla taniga och niggahfärgade gestalt. Chocolate woman lämnade lite smått och gott, bland annat en fin röd/guldig addidas <3 En hel vecka utan henne var = en vecka av självständighet till max, fast själv kan jag inte påstå att jag har varit. Hela och Halvan har vart som ihopklistrade med Karlsson´s hela veckan. Fick till och med en jätte söt lapp där det stod "tack slaskis" bland annat,  på lördag morgonen, sånt förgyller dagen :)

En klassfest hann man också med 08NVb i fredags @ mi casa, kulkul. Men nu får man väl dra sig och ringa therese. Vet inte riktigt vad jag ska göra utan henne, är ju van vid att ha en lång sak bakom mig som snorar och har sig. Så det är nog dags att åka till henne och få lite pluggande gjort. Är man en jävla naturare så är man. 

xoxo jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0