Casa de fanny

God morgon ni med lov eller utan. Själv har jag påsklov nu och fanny är i skolan, så jag stannar här och chillar lite. Har vart ute med Tjockepocke här i Älta, virrade bort mig lite bland alla radhus och fick gena genom trädgårdar. Men nu så jag kom tillbaka hem iallafall. Nu dricker jag mig lite kaffe och lyssnar på lite go musik. Funderar på om ja borde åka iväg till Jensens skola och träffa rektorn där. Kanske träffar jag på Blondinbella ;) haha. Fast först är det tid för att snoka igenom denna lilla gummans data tycker jag nog!
 Ha en fin dag folket och saknar mig inte alltför mycket va. puss




thaifanny 08!<3thaijennifer 08.
jag, fanny och benjamin i thailand 08.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0