Chillidill.

Ännu en dag i datasalen! Vi jobbar fullt fart för greenpeace och det går superb! Jag gör det hårda arbetet och Therese sitter inne på facebook som vanligt! Alltid ska jag få göra allt jobb! Nä men på riktigt nu får jag ta mitt feta ass och börja jobba kanske, det är inte sant jag har inte rört ett studerande finger denna terminen. Fast nyss hade vi engelska nationella. Det gick ju som det gick. Jag orkar inte riktigt bry mig mer. Jag ska ändå gå om, nu behöver jag bara chilla och vänta in sommaren! Jag har det riktigt härligt slappt, lyckansost right. För nu har jag bestämt mig igen. Jag ska flytta ifrån kära varberg.På riktigt :)  men dags att iallafall låtsas jobba nu, så man inte får smisk av tessan. Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0