Duktiga damen dagen.

Tjolahopp sötisar där ute! Det är verkligen lycka med fint väder. Åka till skolan mitt i feta morgondimman klockan 8 fastän jag "egentligen" började 11.20, ni undrar säkerligen varför kvinnan inte tar sig sovmorgon som den late jäveln hon är. Men det är dikesgårds vecka nu och då går det inte fler än förvånandsvärda 2 bussar om dagen. Och för det första så kanske ni vill veta vad är dikesgård, jo det ska jag berätta. Det är platsen mellan lilla fisk läjet och det absolut ännu mer obefintliga himle(?) som knappt jag vet vart det ligger. Man kan säga att jag har fun city till min granne, ingen dålig granne minst sagt. Så ni vet ju vart jag hänger i sommar..
 Haha nej, men det har varit en superskön dag. Ganska rolig också. En naturklass är ju vad den är. Jag hoppas på äventyr till helgen nu när den verkligen våren är här! Så säg till om det är något spännande på gång? Puss och hej sötnosar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0