Fashion

Förresten igår var jag på ES/NE's modevisningen där inga mindre än mina modellpojkar och flickor, Alice (och tekniktjejerna), Simon och Måns var med och gick där som coola katten på catwalken! haha :) Det var så gulligt att se dom där uppe! Och en parantes, Min lilla Alice var den hetaste på hela catwalken, det var inte dåligt. Och då överdriver jag inte ens, för att jag är hennes vän utan för att hon var HET! Det trodde jag inte att hon hade i sig, visst hon är snygging i vanliga fall. Men sådär Alice, grr! haha <3 Bilder kommer senare tagna av Therese, tack du, hoppas du skickar de till mig ;)

Kommentarer
Postat av: sock

shit bovv! tack så JÄTTEMUCHO:D

2009-04-24 @ 16:45:52
Postat av: en stolt hönsmamma

Tack? Vadå det är ju du snygg babe ;)

Jag var så stolt på något sätt där i publiken lilla sock!

2009-04-25 @ 00:14:53
URL: http://bovvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0