God morgon från Stockholm

Lite granna deja vú på mina dagar i den så kallade galna huvudstaden. Fanny är i skolan idag igen, fast jag ska möta upp henne senare så även jag kan få se på hennes lilla nacka gymnasium skabbskola(?) Fast tydligen fick jag inte sitta med på deras frisörlektioner, så de fick böna och be, så nu gäller det för mig senare att sitta som en väldresserad isbjörn där inne. Stockholm är väl härligt och så. Kanske inte riktigt som det brukar vara. Det är något skumt här..
 Igår tog jag mig iallafall ut till staden helskinad och träffade Natta, Fanny och Mikkis. Men det blev inte någon bigtime shoppingrunda precis, utan det var mer spendera nån timme för att välja ut den finaste, bästa och mest sensuella dildon i 'love store' affären på någon sunkig gata. Sen blev det lite monki, weekday, nån tröja. Inget sådär särskilt kul. Men senare ska jag nog bege mig till kenzas lilla nacka forum och se vad man kan hitta där, eftersom att det är 18års fest ikväll med middag och hela köret och då kan man ju inte komma som någon sunkig varbergare precis ;) Dress to success right.

 Men nu borde jag hoppa in i duschen med mitt nya kortkorta hår. PAGE som skapades igår kväll/natt skulle jag säga... ;) Ha det finfint gullungar!

Färjan håkan!
haha, det första jag såg när jag kom fram i onsdags var "Färjan Håkan". Den hetingen va, han var nog till och på väg ner till hamnen!


Kommentarer
Postat av: sock

miss u bövv

2009-04-17 @ 11:09:24
Postat av: en ensam stockholmare :o

och jag miss you sock! <3

2009-04-17 @ 11:35:38
URL: http://bovvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0