Stressig söndag

Vad snackar jag om att bli självständig? Jag är minsann självständig till 98%. Jag må vara en lat och mycket glömsk. Men självständig, det är jag. Helgen har jag spenderat i mitt hem all by myself. Lagat  min mat, tvättat mina egna kläder, tagit hand om hunden och allt sånt där. Men att vara helt ensam är ingen hit, så igår fick jag tvinga hem lite vänner till min enkla boning. Och det var inga mindre än Måns, Simon, Therese och My. Allt vara bara så galet, det var ett handikappat ben med i spelet och bergsbestigning, glasskrig mot sig själv, galen moppetur och ett första dopp för året mitt i natten. Jag led av kramp i magen av så mycket skratt igår, tror nog att jag har lite träningsvärk idag till och med.
 Men som sagt är det lite stressigt just nu. Jag måste leta upp vilka skolor jag ska söka nu för jag har jag möte imorgon igen med syvis och då ska allt vara skrivet och klart. Och imorgon fyller min mor år kom jag alldeles precis på, undra om ens dotters kärlek kan vara nog? haha fan också. Måste verkligen kila nu! Ha det fint, pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0