Underbart att vara bar.

Det är helt underbart vilket väder det är idag! Har  vart och shoppat á la hajen med halva la familia bengtsson, där hade vi ju rena guldgruvan idag. Pojken med guldfluffet var där, stans mest eftertraktade hajen arbetare ;) Humöret är väl ändå på sin yttersta spets nu, så inte orkar ens jag sitta inne vid datorn mer nu. Ska ta mig lite choklad och spanska boken och lägga mig ute i solskenet! Ha det underbart folket! April april! Det är en fuckad dag idag, jag hatar livet. Hoppas det regnar. Nä april april för aprilet.Chiao bellas! Förresten har ni råkat ut för nån buse idag? Det har änna vart dåligt med det idag får jag säg. Nej nu, adjö..

Kommentarer
Postat av: Therese

Haha, du skriver verkligen förvirrande texter.. Tur att man känner dig tillräckligt bra för att fatta vad du menar ändå ;P Haha

2009-04-01 @ 20:55:09
URL: http://varbergsthessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0