Varberg igen om några timmar.

Nu har simonsenarna begett sig iväg från sitt hem ännu en gång, endast jag och lille Pocke kvar. Men snart lämnar jag han också om inte mindre än nån timma eller två kanske. Ska ta mig till t-centralen på egen hand igen, men jag börjar riktigt få i knuxet här. Kanske är jag ändå en stockholmare i topp och botten? Angående flytten så vet jag absolut inte nu längre. Borde man stanna i non-happening varberg med sina vänner, familj och allt det där trygga, eller bege sig till the city och få galet kul, jobbigt, fattigt, självständigt och spännande som bara den? Jag vet faktist inte helt ärligt. Det är lite 50-50 känsla nu. Och jag måste bestämma mig snart, på två veckor ska jag ha tagit mitt beslut.. Iallafall så har de sista dagarna här i stockholm vart härliga som de brukar vara. Jag och Fanny hittade tillbaka till våran sanna och bästa vänskap igen och nu saknar jag henne allra redan. Fast vi ses väl antagligen om sisådär 2 månader igen, men ändå <3
 - Puss ses om några timmar   ♥


min bästa babe<3
Kommer sakna den här baben otroligt. <3


Natta och Therese :)
De här härliga typerna också :)

Kommentarer
Postat av: Din

För det första hejar jag på spännande, nytt, fattigt och jobbigt!

Och för det andra... vi är fortfarande de bästa vännerna!

Och för det tredje... det är AS tomt. Det känns hemskt är hemma utan dig. Du passar så bra i sthlm världen med mig.

För det fjärde... jag gråter.

För det femte... vill att du ska komma tillbaka.

För det sjätte... jag kommer inte att kunna sova lika bra nu. Eller det kommer kännas tomt.

Det ska vara du och jag:D



för det sista... jag är INTE gay!

2009-04-20 @ 22:36:30
URL: http://fanny-simonsen.blogspot.com
Postat av: Din

HAHA! jag har försökt och kommentera 2 ggr!! Men jag försöker en sista gång.



Det jag ville att du skulle veta var att jag tkr du passar väldigt bra in i mitt sthlms liv och att jag saknar och kommer sakna dig tills vi ses igen.

Det ska bara vara vi helt enkelt!

Puss, turtle.

2009-04-20 @ 22:40:49
URL: http://fanny-simonsen.blogspot.com
Postat av: Jenniferis

Haha du är för go du min älskade vän :D Jag orkar inte göra upp en punktlista för att säga hur mycket jag gillar dig, för jag tror att du vet det redan! Och idag fick jag ett ryck och kände HEY Jag vill flytta! :D fast jag kan ändra mig igen! Men jag känner fan för att flytta idag :D fniss <3

2009-04-21 @ 09:13:22
URL: http://bovvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0