.. 17 år i staden.

God morgon. Jag förstår inte vad jag gör uppe just nu verkligen. Tydligen så har jag flyttat till Stockholm nu för att bo här i 3 år och idag är den stora dagen för lilla jennifer att börja gymnasiet ännu en gång. Så antagligen därför är jag uppe just nu, kvart över 6. Känns inte riktigt okej.
 Första helgen i Stockholm har iallafall vart en trevlig sådan med mycket fart och fläng. Ut i Stockholmska sörse, staden till den lille eriksson. Har vart ganska bra eftersom att jag saknar mitt flatgäng väldigt så mycket. Men de har det bra utan kinesen ändå, vilket är mucho bien.


Kommentarer
Postat av: Ramona

tänkte att jag kan säga hej när jag ändå hittat hit, för de kan ju alltid va kul :D

så.. hejhej! hoppas allt löser sig här i stockholm! :)

2009-08-19 @ 21:58:50
URL: http://ram0na.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0