Helgen <3

Bilder och händelser över helgen. En mycket mycket trevlig vecka. Lite jobb och mycket umgänge med världens bästa tjejer. I fredags var vi babes på Liseberg med mycket åk, galenskaper, adrenalinkickar, sång, dans, vatten, skabb och skratt!
 I lördags umgicks jag lite med stockholmarn och shoppade lite grann inför kvällen vi hade framför oss, vilken även den blev mycket lyckad. Men det blir lätt så med trevligt sällskap. Så det blev både 80-tals dans och bugg och hela köret. Sen tycker jag nog att vi censurerar de sista bitarna av kvällen på grund av jävligt fula saker. Annars vaknade vi upp hemma hos My på topp. Jag och Fanny begav oss mot staden som en sista utflykt tillsammans i varberg denna sommaren, en mysig liten picknick fick det bli, halv bakis och vräkte i oss sushi. haha.
 Mot kvällen spårade allt. Jag vet inte riktigt vad som hände. Det började ganska bra med en creepy skräckis och Gabbi som anfaller med spisyxor med crazyeyes. Sen hämnden där vi band fast Gabbi och tvinga ner tabasco och vitpeppar i alla hål som fanns i ansiktet. Och då var kriget igång. Sås, smör, nutella kastades hej vilt, och vilt vare. Stackars grannar..
Men nu måste jag städa mitt hus kliniskt rent! Nästan sanera det. Så chiao :)









Göteborg/ liseberg med tjejerna<3






Förfesten hos My och skällinge dansen med My, Fanny och Lisa + fageredarna.





Min och Fannys sista dag i varberg tillsammans - picknick.





Galnaste natten någonsin med Gabbi, My och Lisa! haha <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0