Ett år har ta mig fan gått igen.

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Tja, jo flyttade till storstaden från min lilla by, mina vänner, familj och allt det där. Började om 1:an igen fast på samhäll och fick en ny "sambo" både Fanny och polackdaimi. Började jobba, insåg att flator finns. Alltså det är en hel del faktist.
2. Höll du några av dina nyårslöften?
Alltså jag kommer aldrig ihåg mina löften och jag bryter dem alltid. Men att få ett bra år var nog sammanfattningen, och det fick jag minsann!
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej, inte vad jag vet haha. Isåfall säg gärna till mig, skulle nog vara en fin gudmor :)
4. Dog någon som stod dig nära?
Nej, ingen i min närhet dör och det får jag väl verkligen vara glad över!
5. Vilka länder besökte du?
Stockholm tänkte jag nästan skriva men det var väl fel. Nja alltså inte många, inte ens Danmark, endast England, London i början på förra året med Therese och det var ingen dålig resa får jag säga, riktigt kul.
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010?
Jag skulle nog vilja ha lite mer resor faktist, till Thailand igen skulle vart det ultimata!
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
Det finns verkligen för många att komma ihåg. Hela sommaren var perfekt, varenda dag var som att sväva bland molnen! 
8. Vad var din största framgång 2009? Att jag arbetade och fick egna cash.. vilka försvann lika snabbt. Men ändå att tjäna pengar. Och sen att jag flyttade hemifrån min kära hemstad är väl också något att hänga i granen antar jag. 
9. Största misstaget?
Äh, många tror jag nog.. haha. Men jag ångrar väl inget i slutändan.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Hmm, inga brytna ben eller hjärnskakningar. Så inget särskilt.
11. Bästa köpet?
Haha allt och inget. Jag köper aldrig något vettigt får jag säga!
12. Vad spenderade du mest pengar på?
Det är nog faktist kläder och cigg om jag ska vara ärlig.. usch.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Hela året har jag känt mig väldigt happy. 2009 kinesens glädje år. Mina vänner har gjort mig till den glada kvinna jag är! <3
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
Allt från Kings of leon låtarna, takida, Veronica Maggio och navid och gudarna. 
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Så jävla mycket gladare verkligen. Men kinesvreset har också dykt upp lite här och var. Fast gladare!
16. Vad önskar du att du gjort mer?
Som sagt rest mer, kanske lite mer konserter också.
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Ätit så sjukt mycket pizza på strandkiosken, haha!
18. Hur tillbringar du julen?
Med min familia grande, hundarna, M&G och Frans och Patrick.
19. Blev du kär i år?
Kär? Jag har nog inte haft tid för sånt där.
20. Favoritprogram på TV?
De gamla godingarna, som Desperate Houseviwes, Grey's, Gossip girl.
21. Bästa boken du läste i år?
Förlåt mig, men det är nog faktist twilightserien. Hade jag inte skrivit den och ändå läst den hade jag ju för guds skull inte vart en kvinna.
22. Största musikaliska upptäckten?
Kings of Leon har jag funnit i mitt hjärta<3
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Öh, jag fick umgås med min familj och vänner och det får jag ändå vara nöjd över. Sen fick jag ju vanlig tårta istället för någon vidrig grön pannkakstårta som jag fick förra året.. haha (som jag själv hade gjort)
25. Något du önskade dig men inte fick?
På den tiden var jag minsann en bortskämd snorvalp så det var nog ganska mycket.
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Tror att det kan ha vart att jag umgicks med läjets värstingar, Elin, Amanda och Gabbi. Och att jag var tvungen att hoppa från vår pir den 2 maj, kallt som satan. Men en 50 lapp eller två fick jag som förtjänst. Vilken födelsedag nu när jag tänker efter, haha.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Träffat min kära My lite tidigare så vi hade kunnat få umgås lite mera!
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
Ganska tråkig. Men leggins var nog nyckelordet iallafall.
29. Vad fick dig att må bra?
Sommardagarna och kvällarna med vännerna. När man bara kunde hitta på vad som helst. Festa gärnet eller bara mysa vid ankaret nere vid havet. Eller göra ett random äventyr och Göteborgshändelserna.
30. Vilken kändis var du mest sugen på?
Jag är inte så kändiskåt längre. Men annars är Obama en riktigt karl att ha.
31. Vem saknade du?
Fanny i början av året, hela varberg andra halvan av året.
32. De bästa nya människorna du träffade?
My faktist. Fastän vi träffades året innan. Men vi fann minsann varann 2009 och det gjorde nog hela mitt år faktist. Damien och även min klass är väldigt så söt.

Kan 2010 verkligen slå 2009, jag är inte så säker på detta. För det här året har varit nästintill magisk. Så jävla roligt och underbart och en massa nytt. Helt perfekt men ändå så operfekt. Jag bara gillart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0