Götet i all ära.

Idag har vart en sjukdag. Alltså inte sjuka händelser, utan bara lite halv sjuk i hälsan om ni förstår. Men häromdagen så hade jag sjukt kul däremot, jag och My klankade tåget till Sköteborg och började med en del shopping och det gamla vanliga. Men sen dyker de underbara flatorna upp och då visar sig verkligen Götet sin vackra charm. Hela världen får helt nya färger, haha nej inte så dramatiskt. Men en ny flata Eddan från norra Svearike kommer ner och är så härlig med sin dialekt. Har med sig My blir det alltid en galen tripp och det blev det. Jag kan inte ens beskriva vad som händer när hon är med, förutom att man alltid får ont i tänderna nästan av att skratta så mycket. Alltid så ful och random<3
På kvällen blev det myskväll i Kortedala hos en viss Gunnelilla och som vanligt när jag och den här My ska åka någonstans blir det alltid en kamp för att komma hem och överleva. En kvart hade vi på oss från det här förorten till centralen och en kamp blev det minsann. Men vi hann. Och då helt plötsligt är frågan hur vi tar oss från Varberget till Läjet. Det fick bli en lila liten hjältecykel med två rangliga, taniga hjul som fick bli vår färdkost. Jag tackar vår Betta för detta.
Bakslaget är nog lite sjukdom efter detta, vid nyår och allt. Men sånt löser sig alltid. Så imorgon gäller det. "Tagga nyåret tjejer" kom igen tjejer, sluta tagga allt, helst på facebook. Vi behöver inte veta sånt. Men tack ändå och puss och puss och hoppas ni alla får ert taggade nyår ;) adiosssss
Btw, nu taggar Victorias sexiga babes på 3:an strax.



Kommentarer
Postat av: caroline

hoppas du kryar på dig:D

2009-12-30 @ 20:25:28
URL: http://ciinnee.blogg.se/
Postat av: Maria [Fotoblogg]

Fin blogg

2009-12-30 @ 20:31:34
URL: http://mariaholgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0