070209 - lördag

Uppe med tuppen idag, åt en snabbis frukost och så kom Risen och hämtade upp mig imorse. Innan tolv i morse hade vi vart på aroebic core pass och en liten rundtur i gymmet, både biffat och bättrat på kondisen! det kanske vi behövde. Efter 20 minuter på en såndär (kan det heta crosstrainer) iallafall springmaskin så var vi helt slut. Då begav vi oss hemmåt. Nu har jag planerat lite för dagen och vart yttligare en snabbis i staden. Så nu är det nog dags för lite tv-tittande känner jag. PSt, förresten så börjar One tree hill och gossip girl imorgon, från 18.00. Glöm inte detta! ;)



någon som såg det programmet förresten? stackars liten. Han hade till och med en såndär piff&puff röst., men en jäkel på att dansa! hahah

Kommentarer
Postat av: vännensominteharnågotannatförsigänattkommenterasinvänsallablogginlägg

JA! Älskar att det börjar! Tack för att du sa det så att jag inte missar det<3 Älskar dig för det här... annars hade jag missat!



Btw, älskar den där killen! Dansen var det coolaste jag någonsin sett!

2009-02-07 @ 22:12:12
URL: http://fanny-simonsen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0