Mood swings

Den officiella udda humörsvängande dagen idag. Vet inte riktigt varför. Kan bero på sockerbrist. Går från helt utslagen till, supercrackglad, till suraste haggan till nonemood..
 Jag valde att inte ens gå på de första lektionerna idag utan hoppade över dem och började nångång efter 11 och gjorde mitt spanska prov, hade lunch och matte och gick hem. Funderar på att inte ens gå imorgon. Vill bara börja samhäll nu, allt annat känns så meningslöst.  

Absolut inte på tal om det så, igår hade jag och min mor ett litet girlstalk och hon hade typ köpt en massa nya möbler och så och det ena ledde till det andra och vi kom fram till att det hade inte vart så himla dåligt att flytta.. Jag menar vi behöver inte vårt stora blåa hus längre. Vi är ju bara där varann vecka. Och om man tjänar en storkova på att sälja det och flytta till en lägenhet, är inte det hela världen. Egentligen tycker jag ju att lägenhet = det värsta som kan hända. Men om isåfall hade jag kunnat ha råd att byta ut mitt andra år på gymnasiet till att studera i spanien eller frankrike eller london. Eller vilket annat kul land som helst, så hade jag velat göra det. 

Snart är det iallafall dags för lite träning för en gångs skull, street funk 19.00. Äntligen ska man shaka loss lite och visa sin super sugiga okordinerade danssida :) halleluja once more.


Kommentarer
Postat av: din sjuka vän

Det är kul att ni hade ett bra girlstalk och kom överräns:)Men varför diskutera det här precis efter hon har köpt möbler? Haha låter knasigt.

2009-02-07 @ 22:03:30
URL: http://fanny-simonsen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0