FANNY FANNY FANNYYY!

Inlägget tillägnas min godaste vän FANNY SIMONSEN RÄTZ:

Du vet vilket absurt slut vårt samtal fick! Jag missar till och med början av One tree hill för detta! MEN, det är värt det, då är det stort! De vill säga på lovet, då kommer du att få besök av din superduper bästa vän! För jag kommer upp! Kom på att min mor var hos Björn just nu, så jag var tvungen att slänga på luren, timade henne perfekt. Vilket humör och vilket motivering jag sa till henne, något liknande med en abstinens av lilla mig och att du har legat hemma en hel helg sjuk i själv och yttre av en längtan. Så jag ska beställa de nedrans biljetterna nu och sen ses vi snart! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0