Fredag den 13

Sköönt! Att veta att efter helgen så har jag en hel vecka att göra precis vad jag vill! Än så länge är det väl inget planerat, ingen kul resa till Indien eller Sälen precis. Kanske om jag blir vän med min familj så ska vi kanske kunna fixa en snabbis upp till Fanny, men som det ser ut nu kan man ju hellre förvänta sig att vi kan få bosätta oss på Neptunus och äta Donken varje dag . Har ändå en del att fixa nu på lovet, ta igen lite grejer som jag inte har orkat göra på lektioner, ringa runt till olika jobbplatser osv. Men det är inget man behöver tänka på just nu iallafall, säger uppskjutaren jb.
 Veckan har varit slapp, lite läskigt slapp faktist. Inga prov, inga läxor. + två mindre kurser som jag inte behöver bry mig ett korvöre om denna terminen. Ja, jag kunde lika väl vart handikappad, apatisk och lam för att gå natur just nu. Ändå kommer mina tankar till om jag borde hoppa av skolan för terminen och leta upp ett vettigt jobb så länge tills nästa termin. Jag behöver ju som sagt pengar och att gå 4 år på gymnasiet känns lite väl.. Men jag har inte bestämt mig ännu så visst bara hoppa på mig, anfall mig med motsättningar som om det inte redan nu vore som att jag har 15 olika viljor och mål i min ytterst lilla och trånga hjärna. 
 
Så vad ska ni göra ikväll då? Vänta det är inte ens någon idé att jag ställer en fråga här. För de nu som läser detta är antagligen lite för coward eller lazy att lämna ett litet avtryck, men det känns ändå trevligt och inbjudande att ställa frågor så. Jag ska förmodligen hem till Big T (haha?) och kolla lite skräckfilm i och med Fredag den 13.



På återseende mina små knyten. haha och ha en fin kväll, men inte alltför mycket dubbeltrubbel<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0