Friday's a Freeday

Snabb dag i skolan today, från 9.40 till 14.00. Inga jobbiga lektioner heller. Helt okej bra dag ändå.
Kvällens planer, inga eller bio kanske. Helgens planer inga. Varför är alla mina vänner helt plötsligt upptagna?
Funderar på att åka själv till gymmet idag, men jag som inte ens fattar hur maskinerna fungerar. Det slutar väl med att jag fastnar i rullbandet och åker med i det runtruntrunt. hah. Får se om jag dras med någon random typ senare.
Nu ska jag iallafall gå och baka lite. Sent ute, eller väldigt tidigt, iallafall ska här bakas pepparkakor.

Toddilooo ni söta. ♥

Kommentarer
Postat av: du är udda

HAHA!"Det slutar väl med att jag fastnar i rullbandet och åker med i det runtruntrunt" det kommer typ hända med dig någon vacker dag. <3

2009-02-07 @ 22:05:38
URL: http://fanny-simonsen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0