.. it's not a random thing when you plan it, right.

Ännu mer vuxenpoäng till mig idag! Och tack för guds skull återigen för räddningen idag Therese! Som sagt kom hennes mor och räddade mig från det slukande Dikesgård, så vi fick fixat mina cv:isar och hon fick um. Så hela dagen bestod mest av att ränna runt från affär till affär, le det största leendet och med sin mjukaste röst göra sig trevligt. Men nu ska ni få se på bullar om jag inte får ett jobb så är kungen nya beach 09. Påtal om bullar är det semladags. Kände att det var på tiden att vara lite trevlig mot min familj (alla utan min största fiende; denna avkommas födare, min mor alltså) har vart rätt ryskt mot dem, (uttryck från simonsen familjen, det har stort problem med arga ryskar och deras temprament. ) Jag måste liksom gottgöra dem lite för det, så snart blir det semlor för hela slanten..
 Jo, visst ni kan gärna få smaka, bara kom förbi era chubbisar :)

pS, på onsdag börjar Grey's anatomy igen <3  äntligen börjar tv-kärleken flöda igen.

Kommentarer
Postat av: kära vän

OH! Börjar Grey´s?!:D kuul!

2009-02-17 @ 18:20:18
URL: http://fanny-simonsen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0