Last day of februari

Sista februari idag. Det känns riktigt härligt. För det betyder en massa bra saker. Snart vår, varmt, dvs, snart sommar, (tidsoptimist, javisst) påsklov och kanske fanny? Börja jobba, haha, som sagt jag och T fick ju ett jobb på någon thairesturang nu för någon dag sen, så i april blir det arbetarklass av oss båda två, sen så snart är det på tiden att jag ska gå den där övningkörningskursen och med ingen mindre än min mammas nuvarande pojkvän, björn. Isbjörn, björnbär. Kommer nog bli en intressant minst sagt! 

Idag iallafall vaknade jag halv 8 av att två katter, en tre gånger så fet som lilla Leia höll på att köra någon sorts parningslek på mig i sängen och samtidigt kom jag på att jag hade bokat något atleticapass idag. Jag klarade inte av ens tänka tanken att gå upp halv 8 och börja fixa och dona och köra rena uppochner, spring på väggarna övningar idag/aerobic. Så det blev en fet sovmorgon och för att inte vara i det lataste laget fick man ju ut och ta några varv i slingan bara för att liksom..
 Just nu känner jag att det börjar lukta lite bränt och det är Jocke och hans tävling med att vara den första på området som grillar. Inte för att det är så stor competition här borta, när vi endast har panchisar och ridtjejer här borta. Men borta på rockavägen var det en annan femma. Då var det snarare grillsäsong i februari, men en gammal vana sitter väl i antar jag. Nu står Melvin här och säger att jag ska vara den första som får joina hans hemliga gömställe, så det är nog bäst att jag passar på nu medan han är endast en liten ängel, för om 20 miuter igen kan han vara tja låt oss säga inte guds bästa barn.
 Ha en fortsatt mysig dag gott folk! Och lite pussar och sånt till er. Ajöss 

Today's song; Coldplay - Death And All Of His Friends

Kommentarer
Postat av: jenniferjosefinebovinsun-lilintäläs vän

Ska du på överkörningskurs med Björn? Haha gud vad snällt! Min mamma har glömt bort min övningkörningskurs!

Älskar när Melvin har sina bra dagar btw :D

2009-02-28 @ 16:49:44
URL: http://fanny-simonsen.blogspot.com
Postat av: j-b

Japp ;) du får ju typ ta ditt körkort snart ju ;o

men förresten, jag tror namnet mer är Sun- Lee och Lintelää, möjligtvis! haha fast jag är inte säker!

2009-02-28 @ 17:08:17
URL: http://bovvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0