Scrubs och pepparkakor

Här sitter jag nu och tittar på scrubs.+ lite pepparkakor. Alltid en ren uppiggning! Sånna här kvällar får jag sånna ha begär, vill bara ha och ha. Visste ni förresten vad man får ha som husdjur nuförtiden? och vad som står först på min önskelista nu! - en iller. haha! Seriöst jag har tänkt på det innan, men när blondinbellorna springer runt med sina pälsillrar runt halsen, döda, så kommer jag där med min livslevande filur kringlandes runt halsen! Kan det bli mer fashion? Bara titta på dem! gulligulligull.






Kommentarer
Postat av: Fanny

Anna blev biten i näsan av en iller när hon var liten. Har också hört från andra människor att de bits väldigt mkt.

Dessutom skaffar du bara på fler och fler djur så snart kan ju jag inte hälsa på dig :O

2009-02-07 @ 22:07:47
URL: http://fanny-simonsen.blogspot.com
Postat av: Bossen Bovvin

hahah tänkte inte på det fanny! det kanske är så att jag köper massa djur just för att du inte skall kunna hälsa på ;o tss, men vadå var det en tam iller anna hade?

2009-02-08 @ 16:05:32
URL: http://bovvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0