Secret Admirer

Ojdå, lilla jennifer-stumpan glömde visst att logga ut innan hon åkte härifrån..
Men blir man ledsen för det? Inte då!

Dagen har bestått av snöstorm och skridskoåkning, även en tripp till skogen (med skridskorna på) där det serverades oboy och bullar. Det är nåt speciellt det där, jag och B under en gran ;) Hon anlände här igår med leffes gamla kattbur, riktiga grejer det. Sen begav vi oss på en mycket KALL OCH FRUSEN färd hem till Björn.
När vi skulle åka hem igen var det knappt att gamla bettan startade.. men iväg kom vi. På lugnet stannar moppen, men vi kickar igång den och kör vidare.. Ännu lite senare, kanske en kilometer hemifrån stannar den igen. Det slutade med att vi fick putta hem stackarn.
Dock fick vi igång den precis innan de två sista backarna, yes. Tur i oturen, aight?!

Nu ska jag tacka för mig och återgå till Prison Break. Tjingeling,


Alice



Haha, du är allt go, och lite sneaky du Alice. Du kan få bli min backup bloggare, när jag är borta. Men som sagt och gjort och tydligen inget att mer att tillägga, för min kära vän fick med de exakta detaljerna, så får jag väl tacka för dagen. Imorgon kommer jag förmodligen tillbaka då, om inte Al hinner före ;)
xxx jennifer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0