Tisdag - och solen skiner

Idag är det en sån där dag! En riktigt härlig en. Vaknade upp av mig själv lite innan 10, hörde fåglar kvittra och solen sken in. Allt var perfekt tills jag såg mig själv i spegeln, alla kläder på, smink nere vid hakan, håret lite överallt, lite dreggel på kinden. Haha nej men det var inte riktigt så illa.   Min fina breaking dawn bok faller till golvet och jag hade endast enstaka 50 sidor kvar. Slänger mig på boken.. och nu, utläst. Vilken underbar serie <3 Men jag säger inget mer än så.

Känner mig pigg, kan vara av en viss milkshakesockerkick. Vilddjuren här börjar bli rastlösa, så det är nog bäst att jag kilar och tar hand om dem.  Ha en riktigt superbra dag gott folk : )  




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0