För i helvetes fan jävel.

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHH! Vad är det för sjuka människor som gör så!??!? Hur kan man vara så rå och rent igenom elak! Jag bara googlade runt som den medmänniska till internet jag är. Och så sökte jag Edward Cullen för skojs skull och lite ögongodis/dreggelskull. Men så såg jag att wikipedia hade skrivit något. Jag bara slummade igenom texten! TILLS.. jag fick se vad det stod i slutet på den artikeln! och för i helvete hann läsa slutet! DET VAR SLUTET SOM STOD DÄR. SLUTET I BOKEN! Jag ska inte vara den personen som avslöjar! Jag hatar det små bittra jävlarna som förstör sådär.  Precis som att folk som börjar med att läsa sista meningen i böcker. FUCK OFF. Ni är inte värda att leva!. Nej, men jag är bara så aggressiv nu. Ska aldrig mer gå in på wikipedia. Det som är min först och främsta plugg-sida. Helvete Lars-olof, helvete!

 Något som iallafall var positivt denna dagen var den oehörda drömmen jag hade i natt.. Det var nog en av topp 5 bästa drömmar jag har haft. Och det var kanske självklart, Edward Cullen som var med i den. Inte den äkta Robert. Utan Edward och drömmen var så verklig att jag kände hans armar, aningen håriga. Seriöst jag kände hår när jag strök över hans arm i drömmen. Såg ett par så vackra ögon, dock blåa? Men så fina. Kände en vältränad vacker alldeles för vitvacker kropp. 
 Inte för att vara den som är den. Men jag skulle nog säga intim dröm asså. Sexdröm.. (jag kanske går lite över gränsen till att berätta för mycket, men wtf, en blogg ska vara personlig visst) men något med nån marginal under liknande. Jag levde på den hela denna outhärdliga dagen och jag överlevde. Jag bara väntar på natten nu. Haha nej ärligt. Ska dock läsa lite nu i sista boken, Breaking Dawn. Så att jag läser tills jag inte längre vet vad som ska hända. Damn wikipediajävel.


en drömkarl



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0