Good day

God morgon underbara dag och alla ni som läser! Känner verkligen att det är en superdag idag. Solen skiner och man kan se en blåvit himmel och här sitter jag och dricker kaffe. Idag är det minsann en sån där dag. Vaknade hos min maria idag i hennes gnisslande extrasäng med supersköna fjädrar som sticker upp i ryggen på en. Så igår var det bara en chillkväll hemma hos henne med nått kilo choklad, massa cola och någon ny nedladdad film, Bedtime stories med han där Adam Sandler<3 världens skönaste kille alltså! Så det var trevligt det! 

Idag så vaknade jag ganska sent men jag har lite planer ändå. Efter detta inlägget ska passa på med att ta mig en liten promenad i det vackra vädret, fast solen verkar gå ner redan.. Efter det ska jag umgås med min syster! Hör och häpna! Jag ska umgås med miniversionen av mig i fjortisstadiet som jag aldrig ens brukar titta på ännu mindre prata med.  Vi ska tydligen ut och hahah, rida. På en typ shetlands ponny! hahaha stackars lilla ponny. Men iallafall får väl se hur det går. Jag är som sagt inte den bästa ryttaren som jag var i mina yngre dar, typ 5-6 år. Så vi får se om jag kommer tillbaka med en hästsko mitt i pannan.

Ha en fortsatt bra dag geeks <3


Kommentarer
Postat av: vadskamankallasighära?!

1. Vad kul att ni umgås!:D

2. Jag behöver prata med dig.

3. Glöm inte OTH & GG (kan man kalla gossipgirl GG?)

4. Jag behöver verkligen prata med dig.

5. Jag är bäst på att kommentera

6. Mår bättre idag. Har lite ont i halsen och svettas ut sjukdomen lite, men annars bra.

7. Jag saknar dig!

2009-02-08 @ 16:53:28
URL: http://fanny-simonsen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0