Och så är det lördag igen.

Hej kära barn. Mår ni bra idag eller? Själv får jag hysteriska samtal från alice och hon får nog några likartade från mig också. Kvällen verkar inte riktigt bli vad den borde. Men vi får se. Fighten där hemma pågår fortfarande, värre än någonsin. Vuxen/tystnadsmobbing mot barn och tvärtom? Har ni vart med om det? Ganska kul till en början, men nu, jag börjar känna att det går lite för långt. Du kanske läser detta, haha, inte vet jag? Isåfall borde vi lägga ner stridsyxan, men jag kan inte ge mig först tyvärr, inte denna gången. Det är din tur.

Haha jag har ett tips förresten! Eller egentligen är det en väns tips. Jag vet inte riktigt om jag får dela med mig. Så vi kallar denna personen Ms T. eller det kan vara för avslöjande vi tar bara anonym ;) Iallafall så brukar ju små annonser ploppa upp vid sånna här sidor, från google eller liknande. Och för det första så tycker jag alltid att de annonserna matchar med typ något man själv har skrivit om eller något som typ har hänt nyss. Alltså nästan matchning till sig själv. Jag vet inte riktigt om ni hajar, men ni som gör, håller ni med? haha ialalfall så såg jag nyss en såndär annons och det stämmer inte längre på mig med det var en sånhär "blabla bla få mvg i allt- bok" Och det fick mig att tänka på ms anonym, som då äger en sådan  bok. Och tror ni inte att hon är en sån jävel som får mvg i varje ämne, varje prov, - jo! Helt allvarligt. Undrar om det beror på boken, eller att hennes pappa har typ högst IQ i hela varberg. Jag vet inte riktigt. Allt jag vet är, inskaffa denna boken. Då går livet som på räls. Pusspuss, Your one and only jennifer.



Kommentarer
Postat av: Ms Anonym

Hahaha, nu äger jag ju inte den boken.. utan lånade den, och läste den, och förresten så kan du ju inte avslöja min secret! :O Nu fattar ju folk att jag inte är naturligt smart... Jag kan itne gå till skolan mer!!

2009-02-21 @ 19:40:05
Postat av: Ms Jennifer boss

Haha ojoj ms anonym, nu var det ju såhär att jag avslöjade inte din identitet! Jag är varsam med det här med personlighetsskyddande eller hur Hela.. eh ah ;)

2009-02-21 @ 20:21:02
URL: http://bovvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0