Evighetens tisdag

Ho ho jaja. Nyss käkat mig proppfet och snart igen är det dags för tårta. Yttligare en födelsedag i vår familj. Min syster, obviously. Jag känner att jag ändå behöver mig en fet tårtbit. Jag klarade av hela dagen utan att skippa en enda lektion fastän det var riktigt jävla frestande. Jag är inte skolkarn egentligen, men de här dagarna mån, tis och tors är helt galna nu efter att vi bytt schema. 8.10 till fyra halv fyra. Det är omänskligt. Så veckan har icke börjat bra. Dessutom behöver jag nog festa av mig lite, shoppa och börja träna. Verkligen.
 Sen vill jag även att tvn ska börja starta igen. Eller tvn är det inget fel på, men alla fuckade idioter som bestämmer att sända endast program som "Simon och Thomas designar precis som alla andra typ 40 kanaler med samma princip", sen har vi ju alltid alla dessa skitrepriser på 6:an som aldrig tycks ta slut och nu helt radikalt har vi ju även börjat sända "På sjön" eller till sjön eller vad fan det nu heter! haha. Så snälla farbror tv-bolag, sluta sända en sån jävla skit på tvn, och om nu det är så att skitprogram tjänar pengar, tänk på demokrati och kompensera så att vi kära normala tvtittare kan få tillbaka sitt Grey's anatomy, gossip girl, DH och OTH. Snälla rara.
 
Så dagens klagomur sattes upp här. Nu kan vi ju gå över till det positiva då.. Ja.. alltså tårtan ropar från kylen nu. Och det är väl i princip allt. Pusshej haha. 

Kommentarer
Postat av: Fanny

Haha, det är synd om dig<3 Kom hit NU och shoppa! Alltså det är sjukt.

Äre Felicia eller Jasmine som fyller?

Försöker få tag på dig men icke! Det är upptaget.

2009-02-04 @ 19:18:09
URL: http://fanny-simonsen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0