Vad har jag missat?

Säg mig är man helt handikappad utan en data. Det är ingen fråga, det är nog minst sagt ett påstående! Jag ursäktar för min hiskliga frånvaro. Men nu är jag tillbaka. Vad har jag gjort under all den här tiden då ni alla 20 000 läsare inte har hört något från mig? Jag har ingen aning asså, det var ju ett bra tag sen. Varför har jag inte vart här då? Jo, för hela bredbandet har fuckat sig hos min mor och det är just där jag har varit.

Såå.. Jag tror inte ens jag har något vettigt att säga idag. Hjärnan går på sparlågan efter en blick tillbaka till verkligheten efter en helg såhär. Trofan att man inte kan börja en vecka med 8 till 4. Ni hör ju själva att det är rena nazicamp vi går till. Men vad gör man. För er som bryr er så har jag iallafall haft en deja vú- upplevelse. Jag har hållt på med ansökan om val till gymnasiet! IGEN! känner mig precis så som alla hackar på mig. "retard", "samhäll hmh!", "du är lika smart som du är lång", "stick till samhäll, vi vill ändå inte ha kvar dig" osv. Kärleksorden bara strömmar från mina underbara klasskamrater <3

Inte bara att den här dagen var sjukt långtråkigt, huvudvärks skapande, så var jag även helt ensam, min andra halva "sjuk". Kändes inte bra. Inte kul, inte kuul. Men för en gångs skull gjorde jag allt man skulle och har inga läxor denna veckan för det! Undra vad det kan bero på. Hoppas du läser detta Therese Bengtsson!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0