44:e sådan.

Måste kommentera den svarte mannen. Var det någon idag som började med ett fjollgrovt skämt om han. "Vita huset är inte vitt längre" "Va, vadå vad menar du?" "Nä, det har blivit en svart barack" Ehe.

Eller den kanske inte ens var så. Haha jag har inte koll. Men nu tycker jag att vi skippar halvrasseskämten! Se på den mannen, vår nye president tänkte jag säga. Men det är det ju inte. Dock önskar jag nästan det! Han är ju snart 50 bast och ändå riktigt fräsch. Den killen kommer att brilljera stort känner jag! Han verkar så god, ödmjuk, ödmjuk är ordet! Så just as we speak så hör jag hans röst på radion! Adjö UschBush. In med nya tag!


obama for your mama <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0