She's like a.. supertrouper friend

Fannyfannyfanny 
Här har ni henne, Fanny. Saknar henne rätt rejält, hennes synliga stökiga kök också för den delen .

Har alldeles nyligen haft ett mycket trevligt samtal med den här ungmön. Min förtids 30-årskrisiga vän. Att man kan bo så långt bort från varann med ändå ha kontakt och en riktigt jävla bra kontakt också. Vi har så fruktansvärt kul ibland verkligen. Har samma humor åt samma korkade saker. Jag har inte hittat någon enklare homie att umgås med. För med henne kan man verkligen bara umgås med.  Önskar bara att vi kunde vart lite mer närgågna än en telefon. Dock inte i ett sapfiskt sätt ;) ah, antiken kommer in här också. Okej ni fattar inte.

Nu ville jag egenltligen läsa ut de sista sidorna ur min new moon, men den precis som mina andra dussin grejer blev borttappade idag. Mobilen framförallt, tack till Markus Pettersson(?) i 06NVB som hittade den och lämnade den i expeditionen! Varma hälsningar. Haha. Vänta. Jag skulle ju duscha idag egentligen.. Fan. Att sova med blött hår, inte okej! åh. dagens problem utrota blött hår. Adios mis amores, hasta mañana. No preocupes, pero hay estoy siempre aqui! hahah försök inte ens jennifer bovin. Adjö mina vänner.

Kommentarer
Postat av: Stökig vän

Vi är bäst, och jag tkr precis samma saker om dig min vän:) Vi umgås så lätt och du är den jag kan vara mig själv med mest av alla, t.o.m. min mamma, haha knasigt va? Jaja, smör smör men jag tyckte att jag borde vara på det så du inte känner dig oälskad för det kommer du aldrig vara av mig :D

2009-01-23 @ 14:50:06
URL: http://fanny-simonsen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0