Cheap monday.


För det första, är det ens måndag idag? Det har vart den sjukaste dagen på länge. Vi har börjat med nytt schema som gör måndagen till den officiellaste hemskaste dagen på hela veckan, och om det hade funnits mer dagar än 7 hade den fortfarande vart mest hemsk. Vi ska börja med fysik denna veckan, fysik! Ämnet från helvetet. Inte nog med detta så fick jag besked om min "samhälls flyttning" Den sker inte! Min syv åh nej. Jag kan inte ens kommentera henne. Hon visste att jag hade problem men ack. Hon gav platsen till en annan tjej, i fredags. Om jag inte hade missat min syvtid hade platsen vart min. Men jag och min hjärna i ett nötskal kom försent. Så nu är mitt val, detta tar i och säga asså, men att gå om 1:an! Gud. 1:an med små dumma korkade 93:or. Få håltimmar så det fräser om det och läsa historia och naturkunskap på 1 år, endast! Vad är detta!? Vilket jävla system. Jag har en dålig dag. Och vet inte vad som ska hända..


schema

Kommentarer
Postat av: Fanny

Det där är väl inte ditt riktiga schema?

2009-01-20 @ 17:44:33
URL: http://fanny-simonsen.blogspot.com
Postat av: Bloggens boss här!

Jo, fanny varför skulle det inte vara?

2009-01-20 @ 18:26:44
URL: http://bovvin.blogg.se/
Postat av: Marielle

Hej!

Jag kikar in hos dig för att jag vet att du älskar tävlingar. Hos mig kan du just nu vinna sjukt bra priser genom att gissa bilden. :-)

2009-01-20 @ 22:10:14
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0