Dagen innan dagen D

Så jag kan knappt sova för att jag har så mycket att göra. Vi börjar ju skolan alldeles strax. Har typ två- tre prov direkt när vi börjar, ska fixa med bytet för att bli en Judas 2. (förädaren) och byta till samhäll. Åker till London imorgon, onsdag alltså. Så för att cleara upp min skalle får det här bli min officiella lista;

* Skaffa fram pass, resväska, packa etc.
* plugga asset av mig. Både data och naturkunskap.
* Växla pengar. måste ha alla dessa pundhuvven.
* Skriva CV, har hört att det är säsong för det just nu.
* Hitta mina p-piller.


och det var nog allt. hoppas man kan få lite skönhetsömn nu då, egentligen behöver jag nog mer än så för tillfället. Men vad kan man göra. Good night.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0