Här kommer jag med viktig fakta;

HAHAHHAHA. vänta vänta, jag är inte färdig för dagen! Har yttligare ett litet tillägg! Googlade nyss upp det, just för att jag fick en fossil av en pik i hjärnbalken som etsats sig fast.

De flesta som vet hur jag ser ut, är. Vad är jag? då tänker nog för det mesta folk på orden; ytterst kort, mini, krympt, eller the final word; ordet 'dvärg'. Då tänkte jag en gång för alla klargöra detta faktum som ni tros er veta. Så här säger wikipedia:
"och ordet "dvärg" förknippas i vissa fall med fördomsfullhet. Gränsen för att en individ skall kallas dvärg är 150 cm för en människa."

Hahaha och då ska ni veta! Jag ligger över denna gränsen! Det kan vara med ytterst få marginaler, men det är så fan över! Vi behöver inte specifiera oss hur många cm det är, bara klargöra att jag ligger över gränsen! Så alla ni längdrassar där ute, sluta vara så 'fördomsfulla'. Sprid lite kärlek.. Ta med en tumstock nästa gång och mät innan ni kommer och säger något om nån dvärg här!         peace out

Dwarfs <3

Kommentarer
Postat av: Måns

Men du kommer fortfarande alltid vara allas lilla dvärg... ;)

2009-01-28 @ 18:59:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0